Arthur szerint a világ

Arthur szerint a világ

Nyílt levél Szikora Róbertnek

Védjük meg közösen a keresztény értékeket a zenében is!

2023. június 18. - Arthur B. Dumpling

Kedves Róbert!

Nagyszerű, hogy végre valaki hazai ismert zenész és énekes kiáll a kereszténység védelmében ezzel a nyugati szenny zenével, szöveggel és mondanivalóval szemben, ami sem nemzeti határainkat nem tiszteli, sem pedig a felnövekvő nemzedék normális fejlődését nem támogatja, sőt teljesen kereszténység ellenes propagandát képvisel! Nagyon örülök és szeretnék is az Ön által javasolt dal meghallgatás és bizonyos dalok, előadók betiltása kapcsán javaslatokat tenni. Ha jól értelmeztem, így gondolja, amikor nyilatkozott, vagy nem? Sajnos nem vagyok olyan pozícióban, mint Ön, remélem lesz módjuk gyakorolni az ötlete alapján a keresztény ellenes propaganda dalok és előadók betiltását! Ha én tehetnék rá javaslatot, Ön lenne az ezzel foglalkozó állami szervezet elnöke, a munkáját Ákos, Tóth Gabi, Nagy Feró, esetleg Kis Grofó támogatnák. Felügyelhetné és az egyház felé közvetíthetne akár Semjén Zsolt, így biztos kezekben lenne az irányítás! Ha meg éppen vadászidény lenne és Semjén urat elhívnák valahová jávorszarvasra vadászni, helyettesíthetné őt addig Rákay Philip. A filmes és pénzügyi tapasztalataira biztosan lehetne támaszkodni.

Fel szeretném hívni a figyelmét néhány olyan dalra, ami nem tükrözi a keresztény szellemiséget és véleményem szerint kezdhetnék ezek betiltásával!

Mindjárt itt van az első, szerintem ez a mai fiataloknak egy rettentő és keresztény szent házassággal ellentétes példát mutat be, mindenképpen javasolnám a betiltását, nehogy már ebből a Szent Országból, amit Szent István Szűz Máriának ajánlott fel, nehogy már a tízmillió „borkaizó” országa legyen! Még a végén hajókon, szállodai szobákban, kertekben és parkokban, akár tantermekben mindenki paráználkodni kezdjen ennek a dalnak a hatására! Azt hiszem az a címe, hogy „Lepedő akrobatája”

„Legyél Te jómadár, ki ágyról ágyra száll,
Fészket fosztogató, ó-ó-ó-ó-ó…

Asszony, mint szexmunkás, a férje szeszmutáns,
Legyél Te házibarát, ó-ó-ó-ó-ó.

(És akkor) Tied a pálya, Tied a pálma, lepedő akrobatája,
Tied a teste, nappal és este, igen, de akkor mindent vess be!
Tied a pálya, tied az álma, lepedő akrobatája,
Tied a szája, pajzán fantáziája, s Viktóriát int Feléd keze, lába.”

Vagy ez a másik is hasonló szellemiségről árulkodik! Szerintem nem keresztényi! Azt hiszem bujálkodásra ösztökélő, ha illik így fogalmaznom!  Címe „ A szépség agressziója”

„Mindenki valaminek a bolondja
Én a tüzednek lettem, csak hagyjad, hogy eloltsam
Lehetetlen megkapni minden lányt, de törekedni kell rá
Lehetetlen megkapni minden nőt”

Felháborító, ahogy szerintem ez is:

„Oh, my God, benned megláttam Marilyn Monroe hasonmását
Ja, minden szempár kiséri a mozgását
De nekem kell megszerezni a telefonszámát
Mert kicsinál engem az a segg, az láb, az a szem
Az a száj, az a tánc, amit jársz, bébi”

Nem a „segg” szó a legnagyobb bajom ezzel, bár az is elég vulgáris és eléggé öncélú! De az, hogy „Oh, my God”, itt azért ez rendesen szembemegy azzal, hogy „Isten nevét feleslegesen a szádra ne vedd” és a nemzeti önfeladás is tetten érhető, hogy egy hazai előadó angol kifejezést használ. Miért is csinálja ezt? Van nekünk szép saját anyanyelvünk! Itt is érzem a bűnös nyugati dekadencia beszivárgását! Én betiltanám!

Vagy itt egy másik dalszöveg részlet!

„Egymásba feledkeznénk, erdőben szeretkeznénk”  

Ez szerintem biztosan nem a szent házasságban történő szeretkezésről szól, a dalszöveget átnéztem, nem említi, hogy házasok lennének és úgy hallottam, az előadója saját magát is cenzúrázva énekelte el a Szentatya jelenlétében!  Átírta a szeretkeznénk-et ölelkeznénk-re! Talán megijedt, hogy a Szentatya átlát rajta? Nem ártana ezt az előadót is betiltani, ráadásul azt hallottam róla, az AC/DC együttes „Highway to hell” számát is elénekelte, ráadásul valami szerencsejátékos műsorban, ezt Ön keresztényinek találja? Highway to hell! Úristen! Ebben még a sátánt is megszóllítják!

Kedves Róbert! Köszönöm és bízom benne, hogy céljait siker koronázza majd! Ne haragudjon rám, hogy néhány szerény javaslatot tettem betiltásra illetve cenzúrára , de fontosnak tartom, hogy minden hívő közösen, vált válnak vetve harcoljon a fiatal korosztály megtévesztésére irányuló dalok és szövegek ellen, mert nem vezet ez sehova, pláne nem az örök üdvösségre ez a sok paráznaság! Annyi körülöttünk manapság a képmutatás és a bálványimádás, hogy nem hagyhattam szó nélkül! Róbet! A Jóisten áldja meg! És persze Csikidam!

Üdv,

Arthur

(Ez az írás a szerző véleménye, a szabad vélemény kinyilvánításának a joga alapján, nem tényállítás.)

A bejegyzés trackback címe:

https://arthur-szerint-a-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr4018148726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása